Lucian - Isabel Abedi8

Kirja-arvio :: Lucian

Kirjoittanut Keskiyön kyyhkynen

Siitä on jo aikaa kun tämän kirjan luin, mutta muistan yhä elävästi Rebeccan ja Lucianin tarinan! Juoni oli hyvä, tapahtumia oli riittäväst ja Lucian oli ihana, vaikka välillä minua kauhistutti kuinka paljon Rebeccasta hän todella tiesi! Oli mielenkiintoista lukea parin etenemistä ja menneisyyden aukeamista.Lopun olisin halunnut lukea eri tavalla, se ei minua miellyttänyt. Aina voi kuitenkin kuvitella itse lopun erilaiseksi ja koska alku oli yksi parhaista suosittelen myös muille!

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Lucian

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Tiina Hakala. Päällyksen kuvitus: Brandon Dorman. Päällyksen typografia: Kai Toivonen. Sidottu, kansipaperi.

SALAPERÄINEN MUUKALAINEN VETÄÄ REBECCAA MAGNEETIN LAILLA PUOLEENSA. KUKA HÄN ON, JA MITÄ HÄN TAHTOO REBECCASTA?

\"Seuraatko sinä minua?\" Poika tutkaili minua katseellaan.
\"En tietenkään! Kuka oikein olet? Mikä nimesi on?\"
\"Sano sinä.\"
\"Mitä?\" Peräännyin askeleen. \"Minunko nimeni?\"
\"Ei. Vaan minun.\"

Jo ensi tapaamisesta alkaen heidän välillään vallitsee omituisen syvä yhteys. Lucian saa Rebeccan sydämen takomaan, koskettaa häneen syvemmin kuin kukaan toinen. Vaikka poika on menettänyt muistinsa, hän tuntuu tietävän mitä erikoisempia asioita Rebeccan menneisyydestä, ja myös tulevaisuudesta.

Rebeccan ja Lucianin taianomainen tarina vetoaa rakkaudennälkäisiin yli ikärajojen.