Kerrassaan mainio kirja! Olen lukenut muut sarjan kirjat, joten huomaan, miten NEROKKAASTI kirjan yksityiskohdat sitoutuvat tuleviin tapahtumiin. Kirja on juuri sopiva sekoitus huumoria, jännitystä, oveluutta ja seikkailua - kaikenikäisille (ainakin omasta mielestäni). Kirjassa sekoittuvat humoristiset ja jännittävät yksityiskohdat ennen itse kohokohtaa. Vaikka kirja on fantasiaa, se on kerrottu uskottavasti. Suosittelen lämpimästi kaikille!

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja viisasten kivi

J. K. Rowling Julkaistu: syyskuu 28, 1998
Avainsanat: elokuva, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu. Nidottu laitos 2011. Jim Kayn kuvittama laitos ilmestyy 6.10.2015.

Nestlé Smarties Book Prize 1997 Gold Medal 9–11 years, FCBG Children's Book Award 1997, Birmingham Cable Children's Book Award 1997, Young Telegraph Paperback of the Year 1998, British Book Awards 1997 Children's Book of the Year, Sheffield Children's Book Award 1998, valittu American Library Association's 100 Best ... (lisää)

Ikimaa: Kuiskaajien kilta (Ikimaa, #2)Aamunkoi (Houkutus, #4)Väärätähden lupaus (Soturikissat-erikoisseikkailut, #4)Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)Vastarinta (Idhunin kronikat, #1)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson