Pimeyden rakastaja - J. R. Ward9

Kirja-arvio :: Pimeyden rakastaja

Kirjoittanut Anneliana

Voi luoja -- nyt kun pysähdyn tähän kirjoittamaan mielipiteeni tästä kirjasarjan ensimmäisestä osasta, en tiedä ollenkaan miten aloittaa. Pimeyden rakastajaa alkaessani lukea, minulla ei ollut minkäänlaista käsitystä mitä odottaa. Ainoa juttu, jonka sarjasta tiesin, oli että se perustuu fantasiaan ja romantiikaan - täydellistä. Juuri minulle sopivaa. Ward lumosi minut heti ensimmäisestä sivusta lähtien. Veljeskunta, Wrath ja Beth, Doggenit, voi hitsi, jopa Kirjurineitsyt imaisi minut mukaansa käden käänteessä. En ole kovin hyvä kirja-arvosteluita kirjoittamaan. Mutta oikeasti, suosittelen aloittamaan tätä sarjaa heti, ellet ole jo. Mitä ihmettä odotat?! Voin taata, ettet tule katumaan.

Kampanja: 30 päivän ilmainen Nextoryn kokeilujakso koodilla 🠊 risingshadow (lisätietoa)

Pimeyden rakastaja

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Marke Ahonen. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Tämä on salaisen veljeskunnan aluetta – kuuden vampyyrisoturin, jotka ovat lajinsa viimeiset puolustajat. Kukaan heistä ei nauti vihollistensa tuhoamisesta yhtä paljon kuin Wrath, Mustan Tikarin Veljeskunnan johtaja.

Maapallon viimeinen puhdasverinen vampyyri, Wrath, hautoo kostoa tappajille, jotka murhasivat hänen vanhempansa kauan sitten. Wrath saa kuitenkin muuta ajateltavaa, kun hänen luottosoturinsa saa surmansa. Tältä jää puoliverinen tytär, Beth, jolla ei ole aavistustakaan synkästä verenperinnöstään eikä siitä, mitä kohtalo on hänen varalleen tarjoamassa. Wrathin on johdatettava tyttö kanssaan epäkuolleiden maailmaan…

Bethiä kalvaa kummallinen, ennenkokematon levottomuus. Hänen on mahdotonta vastustaa vaarallisen houkuttelevaa miestä, joka ilmestyy yöllä hänen luokseen outo palo silmissään. Miehen tarinat veljeskunnasta ja verestä pelottavat Bethiä, mutta hänen kosketuksensa sytyttää nälän, joka on tuhota heidät molemmat.

Pimeyden rakastaja
on ensimmäinen osa suuren suosion saavuttaneesta Black Dagger Brotherhood -sarjasta.