Kirja-arvio: Varjeltu rakastaja

Kirjoittanut Anneliana - 3.0

Ensimmäinen kirja koko sarjassa, jossa minä petyin. Ei, en pettynyt Phuryn ja Cormian rakkaustarinaan, vaan siihen ettei MITÄÄN HITON RAKKAUSTARINAA EDES OLLUT. Sivuhenkilöt (minun mielestäni kirja oli ennemminkin Johnista ja tämän kavereista kuin Phurysta...), Phuryn huumeaddiktio, hänen epätoivoiset tunteensa Bellaan, Cormian päläpälä ottivat koko kirjan omakseen ja koko siinä hässäkässä Ward unohti kirjoittaa rakkaustarinan kunnolla. Olin oikeasti todella innoissani, että pääsin lukemaan Phurysta, mutta kirjan puolivälissä oli pakko sulkea kirja ja alkaa hieroa ohimoitani turhautumisesta. Tarina ei oikeastaan edennyt mihinkään paitsi kahdessakymmenessä viimeisessä sivussa. Kirjan luettuani ensimmäinen ajatukseni oli: Mitä? Loppuiko se tuohon?! Ihan hiton turhauttava lukukokemus oli. En kuitenkaan ottaisi mitään takaisin. Kirja oli ihan mukava, vaikka olisinkin halunnut lukea paljon enemmän Cormiasta ja Phurysta yhdessä. Hitto soikoon.

Tietoa kirjasta :: Varjeltu rakastaja

J. R. Ward Julkaistu: joulukuu 5, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Mustan tikarin veljeskunnan lojaali jäsen Phury on uhrautunut pitämään yllä veljeskunnan verilinjaa rotunsa suojelemiseksi. Phuryn velvollisuus on siittää poikia ja tyttäriä pitämään vampyyrirodun ... (lisää)

Ikuinen rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #2)Uudestisyntynyt rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #10)Kuningas (Mustan tikarin veljeskunta, #12)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)
Pisania
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson