Eliitti (Valinta-sarja #2) - Kiera Cass5

Kirja-arvio :: Eliitti

Kirjoittanut Anneliana

Tekee mieli täyttää koko tämä arvostelu kirosanoilla. Toinen osa tästä sarjasta oli aivan järkyttävä pettymys ja niin turhauttava, että paiskasin kirjan monta kertaa seinää päin. Oikeasti, American tekopyhyys toi kyyneleet silmille. Hän valittaa ja voivottelee, että prissi Maxon tapailee muita tyttöjä hänen ohellaan, vaikka itse nuoleskelee Aspenia joka tilaisuuden tullen. Kunnioitus Americaa kohtaan laski aivan mittaamattomasti tässä kirjassa. Muuten tykkäsin aika paljon linnan tapahtumien tahdista ja kapinallisten hyökkäyksistä. Mielenkiintoista lukea tulevaisuudessa lisää heidän osallisuudestaan ja aikeistaan. Odotan seuraavaa osaa ja toivotaan, ettei Kiera Cass ole myrkyttänyt sitä täyteen kaikella -piip-.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Eliitti

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Laura Haavisto. Nidottu.

35 tyttöä saapui palatsiin. Vain 6 on jäljellä.

Valintaan osallistui alun perin kolmekymmentäviisi tyttöä. Nyt kun joukko on rajattu kuuden tytön Eliittiin, kilpailu prinssi Maxonin sydämestä muuttuu yhä raivokkaammaksi – ja America yrittää vieläkin selvittää todelliset tunteensa. Rakastaako hän Maxonia, joka voisi tehdä hänen elämästään tarumaista? Vai kuuluuko sydän ensirakkaudelle, Aspenille?

America tarvitsee päätöksentekoon epätoivoisesti lisää aikaa. Muut Eliittiin kuuluvat tytöt kuitenkin tietävät täsmälleen, mitä haluavat – ja American mahdollisuudet päättää tulevaisuudestaan ovat lipeämässä hänen ulottumattomiinsa.

Huippusuositun Kiera Cassin ihastuttava ja romanttinen fantasia/dystopiasarja on myyty jo lähes 40 maahan, ja sarjan ensimmäinen osa otettiin innokkaasti vastaan myös Suomessa. Warner Brothers on ostanut sarjan elokuva-oikeudet, ja näyttelijävalinnat ovat käynnissä!