Kirja-arvio: Kuningas

Kirjoittanut Anneliana - 5.0

Minä rakastin tätä osaa mustan tikarin veljeskunnasta ihan mittaamattoman paljon! Wrath ja Beth ovat aina kiehtoneet minua ja tämän lainatessani odotukset olivat todella korkealla. En pettynyt ollenkaan! Kirja on täynnä suhdekiemuroita, joista monet jättivät palan kurkkuun. Trezin ja Selenan tarinaa alan lukea hyvillä mielin ja toivon todella paljon, että iAmkin löytäisi kumppaninsa. Assailin ja Solan suhde syvenee entisestään (HOT, HOT & HOT). Laylan ja Xcorin osuus tässä kirjassa jäi hiukan ärsyttävän epäselväksi, mutta toivokaamme että se selkiintyy jatko-osissa. Kirjan loppu oli niin ihana, etten voinut sitä lukiessani muuta kuin istua hetken paikallani ja ihailla Wardia ja tämän taideteoksia.

Tietoa kirjasta :: Kuningas

J. R. Ward Julkaistu: syyskuu 30, 2014
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Wrath, joka on vuosisatojen ajan yrittänyt vältellä kuninkuutta, ottaa vihdoin vastuun harteilleen. Mutta kruunu on raskas kantaa. Beth Randall luuli tietävänsä mitä oli tekemässä, kun hän ... (lisää)

Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Uudestisyntynyt rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #10)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Peto (Mustan tikarin veljeskunta, #14)Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)
Uusin jäsen: Luke jäpä