Kirja-arvio: Hiljaisuus

Kirjoittanut Anneliana - 4.0

Kolmas osa tästä sarjasta on paljon surullisempi ja syvempi kuin kaksi muuta edellistä. Patch on vieläkin vallannut sydämeni ja tämän kirjan lopussa rakastin häntä entistä enemmän. Nora on ihanan vahva persoona ja rakastin hänen ajatustenkulkua tässä kirjassa. Vee ärsytti minua älyttömästi tässä kirjassa, mikä oli melkoinen yllätys minulle. Noran ädin ja Marcien isän suhde syvenee (kröhöm..) ja Scott astuu taas kuvaan. Kirja on täynnä hengästyttäviä kohtauksia ja sellaisia letkautuksia, joita pitää lukea pariinkin otteeseen. Erinomainen kirja, lue ihmeessä!

Tietoa kirjasta :: Hiljaisuus

Becca Fitzpatrick Julkaistu: kesäkuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä ... (lisää)

Jäljitetty (Susiraja, #3)Ikuisuus (Väristys, #3)Legioona (Talon-saaga, #4)Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Kajo (Kuura-trilogia, #2)
Rinja
Uusin jäsen: Topi Kopakkala