Pelkäsin koko ajan Yön perinnön loppuvan, tietäen ettei enempää Night School kirjoja ole suomennettu! Viimeisellä sivulla olin jo niin paniikissa, että ainoastaan kuppi piparminttuteetä saattoi auttaa. Kokoan nyt itseni ja kirjoitan tämän loppuun. Eli, hahmona Allie on aivan ihastuttava ja rohkea. Hän ei epäile oikeaa ja väärää, mihin joissain kirjoissa paneudutaan liiaksi. Sylvain on vieläkin suosikkini eikä Carter häntä voi syrjäyttää! Sylvain saatiin pikkuhiljaa kiedottua Allien mysteerien täyttämään elämään. Komea ja seksisäs Sylvain todellakin on tämänhetkinen ihastukseni! Draamaa ja suhteita ei puuttunut ja Cimmerian akatemia on ihanteellinen paikka tälle tarinalle. Rakastan sitä, kuinka asiat selkeytyvät vähän kerrallaan ja tapahtumia on paljon. Ja puhutaampa vielä Night Schoolista. Luulen että nyt on korkea aika lähteä metsästämään sarjan muita osia! Kyllä vain. Englanniksi. En ole ikinä lukenut kirjaakaan englanniksi, mutta tätä sarjaa en voi päästää käsistäni! Vaikka joka toisella sanalla joutuisin turvsutumaan uskolliseen google-kääntäjään on se sen arvoista! Yön perinnön lisään suosikikseni ja uskon, että luettuasi sen teet samoin!

Tietoa kirjasta :: Yön perintö

C. J. Daugherty Julkaistu: maaliskuu 3, 2014
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: nuoret, mysteeri

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Kirsi Ohrankämmen. Sidottu.

Allien elämä sisäoppilaitoksessa käy vaaralliseksi. Suojellako perhettään vai luottaako uusiin ystäviin?

16-vuotias kapinallinen Allie on löytänyt Cimmerian sisäoppilaitoksesta toisen kotinsa. Koulu on tuonut hänen elämäänsä myös Carter Westin, unelmien poikaystävän.

Cimmeriassa toimii Yökouluksi kutsuttu salaseura. Se paljastuu vaikutusvaltaiseksi salaiseksi ... (lisää)

Punainen kuin veri (Lumikki-trilogia, #1)Musta kuin eebenpuu (Lumikki-trilogia, #3)Ontot (Viimeinen illuusio, #2)Valkea kuin lumi (Lumikki-trilogia, #2)Auringon pimeä puoli
Uusin jäsen: Emilia Suzi