Viillot (Viillot #1) - Veronica Roth8

Kirja-arvio :: Viillot

Kirjoittanut Etris04

Pidin kirjasta, mutta melko samantyyppinen kun Outolintu. Tietääkö kukaan onko kirjasta tulossa jatko-osaa?? Päähenkilöillä oli erikoisia edesottamuksia mutta se saatiin kuulostamaan siltikin melko realistiselta

Viillot

Alkuteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva: Jeff Huang. Sidottu.

GALAKSISSA, JOKA SAA ELINVOIMANSA SALAPERÄISESTÄ PYÖRTEESTÄ, JOKAISELLA ON LAHJA.

Cyra on Shotetia hallitsevan julman tyrannin sisar. Hänellä on erityinen kyky, lahja joka tuottaa hänelle kipua, mutta antaa myös pelottavan voiman – ja hänen veljensä käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen.

Akos veljineen kaapataan Shotetiin rauhaa rakastavasta Thuvesta. Myös Akosilla on erikoinen lahja. Kun hänen ja Cyran kohtalot risteävät, heillä on vain kaksi vaihtoehtoa: auttaa toisiaan tai tuhota toisensa.

Miljoonia myyneen Outolintu-trilogian tekijän kohuttu uutuustrilleri!

"Rothin fanit hyppäävät iloiten mukaan tähän alkavaan sarjaan." – Booklist

"Vahvoilla hahmoilla varustettu eeppinen avaruusooppera, josta päädyin nauttimaan todenteolla!" – Sasha Alsberg, Goodreads

"Jos olet kiehtovan maailman ja upeiden henkilöhahmojen scifi/fantasiatarinan tarpeessa, tämän kirjan pitäisi ehdottomasti osua tutkaasi!" – Kat O'Keeffe, Goodreads