Pimeyden taikuria aloittaessani olin varma, että henkilöhahmot olisivat jälleen aivan uudet. Kuullessani Damienista ensimmäisen kerran sarjan edellisessä osassa, toivoin saavani pian nauttia uuden palvonnankohteeni seurasta. Ja kappas vai! Niin pääsikin käymään! Pidin Sannonin luonteesta, mutta hieman häiritsi, kuinka tietämätön Damien oikeasti oli. Jotenkin kuitenkin jäi hämärän peittoon missä kohtaa varsinainen käännekohta tapahtui... Siinä vikoilla sivuilla? No, joka tapauksessa nautin kirjasta, vaikka joitain kohtia olisin halunnut muuttaa tästä kirjasta.

Tietoa kirjasta :: Pimeyden taikuri

Maggie Shayne Julkaistu: kesäkuu 14, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 1995. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

On tarina vanha,
mutta vieläkin sen kertoa voi,
se kertoo miehestä, joka rakasti
ja menetti…

Shannon on päättänyt kostaa. Hän aikoo saada murhaajan kiinni, murhaajan, joka selittämättömän raa’alla tavalla murhasi hänen ainoan ystävänsä.

Damien elää erakon elämää, vaikka hänellä olisi mahdollisuus olla fanijoukon liehittelemänä. Hänen taikansa ... (lisää)

Kuningas (Mustan tikarin veljeskunta, #12)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Varjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Verta sakeampaa (Sookie Stackhouse, #5)
Uusin jäsen: Ville Suur-Askola