Siniset varjot (Yön siivet #8) - Maggie Shayne5

Kirja-arvio :: Siniset varjot

Kirjoittanut Keskiyön kyyhkynen

Kun tajusin, että Sinisissä varjoissa pääosaa esitti Max halusin hypätä tämän kirjan yli. En ole ikinä pitänyt Maxists, kun olen häneen aijemmin sarjassa törmäillyt. Tämä ei muuttunut. Stormy taas sai minut puoleensa alusta asti! Tästä tytöstä vain pursusi jotakin mahtavaa! Lisäksi tämän ongelma ja juoni olivat hyviä. Lou oli rasittava ja vampyyri sai mielenkiintoni! Ulkonäköä olisi voinut kuvailla enemmän ja Maxin sekoilut jättää pois. Loppu oli se, joka sai kirjasta jotain irti! Se sai janoamaan seuraavaa osaa ja syynä on ehdottomasti Stormy!

Siniset varjot

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Stormy ja Max ovat erottamattomat ja nyt he ovat myös työpari. He ovat perustaneet etsivätoimiston, joka on erikoistunut paranormaalien tapausten tutkintaan. Ensimmäistä juttuaan selvittäessä he päätyvät outoon kaupunkiin, jonka kaikki asukkaat tuntuvat kuin huumatuilta.

Stormy ja Max selvittävät kahden teinitytön katoamista. Kaupunki tuntuu aikaisemminkin ikään kuin nielleen siellä läpikulkumatkalla olleita tyttöjä. Puheiden mukaan kaupunkia hallitsee ruhtinas, mutta kuka tämä ruhtinas on ja kenellä voi olla niin suuret voimat, että hirmumyrskykin syntyy kuin tyhjästä?