Hämärän prinssi nousi suosikikseni koko sarjasta! Alussa olin hieman pihalla missä oikein mentiin, mutta pian tarina selkeytyi. Valdin ja Stormyn suhde todella oli mutkikas. Elisabeta siihen päälle niin voilà! Katkeransuloinen juoni on syntynyt. Huomasin, että Shayne oli todella panostanut tähän kirjaan ja rakastanut sen kirjoitamista. Tämä erosi muista sarjan kirjoista kuin yö päivästä! Teksti oli viety loppuun asti ja juoni oli aivan eri! Sarjassa on ollut pari hyvin saman oloista kirjaa, mutta Hämärän prinssi ei sellainen ollut. Beta oli voimakas persoona ja hänestä paljastui jotain aivan muuta, kuin olisi voinut odottaa. Dracula sai kyllä väistyä sivuun, kun suosikkihahmoni pääsi näyttäytymään tässä kirjassa! Mikä niissä lepakoissa minua niin viehättää? ;) Vald on kyllä ihana! Ja Stormy veti osansa aivan loppuun asti. Hän on naishahmoista se, joka on listani kärjessä. Hmm... Mitähän vielä? Aivan! Viimeinen kirja odottaa jo! Mitähän siitä tulee! Haluan ikimuistoisen lopun tälle sarjalle!

Tietoa kirjasta :: Hämärän prinssi

Maggie Shayne Julkaistu: joulukuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Stormy on osakas yliluonnollisten asioiden etsivätoimistossa ja saa eräänä päivänä hyvin kummallisen toimeksiannon. Museossa on esillä sormus, jossa on valtava rubiini, ja Stormya pyydetään varastamaan se.

Sormuksella on vahva side ... (lisää)

Verisuudelma (Mustan tikarin perintö, #1)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Hämärän reunalla (Yön siivet, #7)Jäljitetty (Susiraja, #3)Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #9)
Uusin jäsen: Maria Ketola