Kirja-arvio: Neurovelho

Kirjoittanut Emelie - 2.0

Tämä teos ei napannut, ei sitten yhtään. Odotukset tarinan suhteen olivat aika korkeat, mutta niitä kirja ei saavuttanut. Kerronta oli hiukan liian tajunnanvirtaa minulle, olin suurimman osan ajasta ihan pihalla, että mitä tapahtuu. Vaikka tarina välillä vei mukanaan, silti suurimman osan ajasta odotin vain kirja loppuvan. Olisin kovasti halunnut pitää tästä, mutta tämä teos ei vain ollut minua varten.

Tietoa kirjasta :: Neurovelho

William Gibson Julkaistu: 1991
Tyylit: scifikyberpunk
Avainsanat: hugo-palkinto, nebula-palkinto, philip k. dick -palkinto, portti-palkinto, tähtivaeltaja-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1984. Suomentanut Arto Häilä. Päällys: Heikki Kalliomaa. Sidottu, kansipaperi.

Hugo-palkinto 1985, Nebula-palkinto 1984, Philip K. Dick -palkinto 1984, Tähtivaeltaja-palkinto 1992. BSFA-palkintoehdokas 1985, toinen sija Locus-palkintoäänestyksessä 1985 (esikoisromaanit). Portti-palkinto 1992 (käännösteokset, lehden lukijaäänestys). Valittu Tähtivaeltaja-lehden 1900-luvun tieteiskirjallisuuden Top 50-listalle 2000.

Neurovelhon ... (lisää)

RautahermotMuuntohiiliKuilukaupunki (Ilmestysten avaruus, #2)Ilmestysten avaruus (Ilmestysten avaruus, #1)Musta linna ja muita outoja tarinoita
Pisania, Lyyskis, Ruska, LordStenhammar
Uusin jäsen: Ruska