Pimeyden kuiskaus (Manalan valtiaat #4) - Gena Showalter10

Kirja-arvio :: Pimeyden kuiskaus

Kirjoittanut Anneliana

Yksi parhaimpia kirjoja koko sarjassa. Ylivoimaisesti. Sabin ja Gwen - oih, Gwen! - ovat parhain pari tähän mennessä. Sabinilla on sisällään Epäilyksen demoni ja Gwen on Harpyija, jonka Sabin vapauttaa metsästäjien vankeudesta. Jo heidän ensimmäisestä tapaamisestaan kemia leiskui ja räiskyi. Heidän kaikki kohtauksensa yhdessä, Gwenin suojeluhalu Sabinia kohtaan, Sabinin suojeluhalu Gweniä kohtaan, hitaasti mutta varmasti etenevä romanssi ja rauha, jotka he toisilleen toivat oli aivan huikean... vaikuttavasti rakennettu. Eikä saa unohtaa Gwenin siskoja! Ei luoja, minä ihan rakastin heitä. Toivat ihanaa lisäystä jo muutenkin täydelliseen kirjaan. Rakastan, rakastan.

Pimeyden kuiskaus

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Sabin, Epäilyksen vartija, yksi demonisotureista jatkoi muiden sotureiden kanssa kiivasta taisteluaan Metsästäjiä vastaan. Heillä olisi vielä monta ottelua edessä, ennen kuin suurin paha olisi lopullisesti kukistettu ja kaikki jumalalliset artefaktit olisivat heidän käsissään.

Gwen ei voinut uskoa, että hänen vuoden kestänyt vankeutensa päättyisi. Hän oli aina ollut harpyia-sisarussarjan musta lammas, pelokas ja pieni. Toisin kuin sisartensa isät, hänen isänsä oli enkeli. Voisiko hän luottaa pelastajiinsa ja soturiin, jonka demonin päämäärä oli tuhota hänen itsetuntonsa ja saada hänet epäilemään omia voimiaan?

”Showalteria parhaimmillaan!” – New York Timesin bestsellerkirjailija Karen Marie Moning