Kirja-arvio: Pimeyden kuiskaus

Kirjoittanut Anneliana - 5.0

Yksi parhaimpia kirjoja koko sarjassa. Ylivoimaisesti. Sabin ja Gwen - oih, Gwen! - ovat parhain pari tähän mennessä. Sabinilla on sisällään Epäilyksen demoni ja Gwen on Harpyija, jonka Sabin vapauttaa metsästäjien vankeudesta. Jo heidän ensimmäisestä tapaamisestaan kemia leiskui ja räiskyi. Heidän kaikki kohtauksensa yhdessä, Gwenin suojeluhalu Sabinia kohtaan, Sabinin suojeluhalu Gweniä kohtaan, hitaasti mutta varmasti etenevä romanssi ja rauha, jotka he toisilleen toivat oli aivan huikean... vaikuttavasti rakennettu. Eikä saa unohtaa Gwenin siskoja! Ei luoja, minä ihan rakastin heitä. Toivat ihanaa lisäystä jo muutenkin täydelliseen kirjaan. Rakastan, rakastan.

Tietoa kirjasta :: Pimeyden kuiskaus

Gena Showalter Julkaistu: toukokuu 17, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Sabin, Epäilyksen vartija, yksi demonisotureista jatkoi muiden sotureiden kanssa kiivasta taisteluaan Metsästäjiä vastaan. Heillä olisi vielä monta ottelua edessä, ennen kuin suurin paha olisi lopullisesti kukistettu ja kaikki jumalalliset artefaktit olisivat heidän käsissään.

Gwen ei voinut uskoa, että hänen vuoden kestänyt vankeutensa päättyisi. Hän oli aina ollut harpyia-sisarussarjan musta ... (lisää)

Varjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Pimeyden taikuri (Yön siivet, #3)Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Samaa verta (Sookie Stackhouse, #10)Veren perintö (Sookie Stackhouse, #6)
Pisania, Darkki, Jussi
Uusin jäsen: Irma Niemiaho