Kirja-arvio: Pimennys

Kirjoittanut Sopu - 3.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Klaanien välinen suuri taistelu

Suuri taistelu oli ilman muuta jännittävä juttu, mutta en itse osannut eläytyä tähän kirjaan hyvin. Närhitassusta olisi ollut kivempi kuulla tässä kirjassa enemmän, mutta Närhitassusta on toisaalta kuultu muissa kirjoissa paljon ja se on ollut Näkö-kirjan pääosassa, joten on Leijonaroihun vuoro. Leijonaroihu pääsi tämän kirjan päärooliin. Itse pidän taistelu kohtauksista, mutta en siitä, että koko kirja on taistelua. Suosittelen kirjaa niille, jotka pitävät jännityksestä ja pitkistä taisteluista.

Tietoa kirjasta :: Pimennys

Erin Hunter Julkaistu: maaliskuu 24, 2016
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Närhitassu on viimein paljastanut sisaruksilleen ennustuksen heitä odottavasta suuresta mahdista, ja oppilaat tietävät, että klaanien tulevaisuus on heidän käpälissään. Salaa mielessään he kaikki kuitenkin himoitsevat valtaa: Leijonatassu haluaisi olla taisteluissa voittamaton, Paatsamatassu haaveilee päällikkyydestä ja Närhitassu tietää, että hän yksin näkee menneisyyteen ja tulevaisuuteen.

lisää)

Villiin luontoon (Soturikissat, #1)Auringonlasku (Soturikissat: Uusi profetia, #6)Pimeyden hetki (Soturikissat, #6)Auringonnousu (Soturikissat: Kolmikon mahti, #6)Tuli ja jää (Soturikissat, #2)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson