Kirja-arvio: Tiimalasi

Kirjoittanut Q_Black - 3.5

Piti nyt äkkiä lukaista tämä pois alta kun tässä oli niin lyhyt laina-aika. Ai että kaipaan Manalan valtioita ja vähän ehkä harmittaa, että niitä ei sitten suomenneta loppuun, mutta muuta kirjailijan tuotosta kylläkin.

Noh, kuitenkin... aika erikoinen tarina ettenkö sanoisi. Hetken aikaa joutui aina miettimään, että mistähän on kyse koska en meinannut sisäistää tätä Ikimaailman sun muun juttua täysin. Kokonaisuudessaan kirja on aika raaka. Se kuvaa välillä melko yksityiskohtaisestikin kidutusta tai jonkun ihmisen tappamista, ihan yllätti. Alku oli minusta todella mielenkiintoinen kun Ten oli Prynnessä, aika brutaalia toimintaa ettenkö sanoisi, se oikeastaan teki vaikutuksen minuun.

Harmillisesti kuitenkin loppua kohden Tenin ihastuttava uhmakkuus ja säpäkkyys jotenkin karisi pois. Olisin ehdottomasti kaivannut hänen asennettaan enemmän loppupuolelle asti. Olihan tässä sitä kliseistä kolmiodraamaa ja melkein jo arvasikin miten tämä kirja päättyy, mutta oli tätä silti aika viihdyttävää lukea. Ihan kyllä mielenkiinnolla jään jatko-osaa odottelemaan!

Tietoa kirjasta :: Tiimalasi

Gena Showalter Julkaistu: huhtikuu 26, 2017

Kansialanimeke: Elämä alkaa kuoleman jälkeen. Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Hanna Arvonen. Sidottu, kansipaperi.

KUOLEMA ON VAIN UUDEN AJAN ALKU...

Sanotaan, että tarinoita kertovat eteenpäin ne, jotka jäävät henkiin. Minä tiedän, ettei se aina pidä paikkaansa.

Minun nimeni on Tenley Lockwood, ja pian minä olen kuollut. Tämä on minun tarinani.

Tenley ”Ten” Lockwood on melko ... (lisää)

Piinattu (Yön talo, #4)Lumoava kaaos (Loihtijakronikka, #3)Jäälaiva (Taika-akatemia, #2)Villiin luontoon (Soturikissat, #1)Rannaton järvi (Selviytyjät, #5)
Taru Väyrynen, Carthanie, Darkki
Uusin jäsen: Irma Niemiaho