Ihan liian pitkä aika päässyt vierähtämään ku viimeksi päässyt uppoutumaan wardin vamppyyrien maailmaan. Olin aluksi hieman epäileväinen homo pari asetelmaa kohtaan Mutta rakastuin kyllä pääpariin ja loppujen lopuksi oli tosi virkistävää välillä lukea hieman eri näkökulmasta vaikka pohjimmainen ajatus kirjoissa onkin melko samanlainen. Silti kirjat eivät ole koskaan olleet puuduttavia toistensa toistoja ja tämä kyllä ylsi yhdeksi parhaimmista. Sivujuonia oli myös aika paljon mutta päätarina ei kuitenkaan mielestäni jääny kuitenkaan paitsioon ja matkan varrella ihastuin myös Assailiin ja jäin janoamaan jatkoa hänen ja Solan tarinaan. Kaiken kaikkiaan ihan huippu kirja ainoa mikä harmittaa että sarja jo näin lopussa että mitä mä sitten teen kun oon kaikki lukenut ..

Tietoa kirjasta :: Rakastaja – vihdoinkin

J. R. Ward Julkaistu: lokakuu 24, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa ... (lisää)

Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #5)Varjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #9)Peto (Mustan tikarin veljeskunta, #14)
Lyyskis
Uusin jäsen: Topi Kopakkala