Kirja-arvio: Perijätär

Kirjoittanut lolde - 4.5

Olin ensin innoissani kun kirja kolahti postilaatikkoon ja ilman sen kummempia takakannen lukemisia aloitin kirjan. Petyin suuresti kun tajusin ettei kirja kerrokaan enää Americasta ja Maxonista, vaan kirja alkaa toistaa itseään taas alusta. Jatkoin kuitenkin sitkeästi lukemista, onneksi! Cass onnistui jälleen kerran tempaisemaan minut mukaan palatsin tapahtumiin, enkä meinannut saada silmiäni irti tekstistä. Onhan kirja vähän saman kaavan toistoa, mutta tällä kertaa päästään seuraamaan tapahtumia valitsijan näkökulmasta, rooli ei myöskään ole missään nimessä kantajalleen helppo.

Tietoa kirjasta :: Perijätär

Kiera Cass Julkaistu: elokuu 14, 2017
Tyylit: scifidystopia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Laura Haavisto. Nidottu.

35 kosijaa. 1 prinsessa. Uusi valinta on alkanut.

Kaksikymmentä vuotta aiemmin hänen äitinsä sai kruunun. Nyt on prinsessa Eadlynin vuoro löytää todellinen rakkaus.

Prinsessa Eadlyn on kuullut lukemattomia tarinoita Valinnasta, joka saattoi hänen vanhempansa yhteen, ja vaikka tapahtumat kuulostavatkin kauniilta sadulta, Eadlyn ei tahdo itselleen mitään sellaista. Valitettavasti ... (lue lisää)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Valinta (Valinta-sarja, #1)Ainoa (Valinta-sarja, #3)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Eliitti (Valinta-sarja, #2)
Paikalla 0 jäsentä ja 37 vierailijaa:

Uusin jäsen: Leevi Halsti