Viillot (Viillot #1) - Veronica Roth9

Kirja-arvio :: Viillot

Kirjoittanut jp

vähän erilainen kirja vaihteeksi ainakin mun kohdalla. Sujuvaa tekstiä ja juoni on koukuttava, vaikka odotinkin jotain suuria uutisia tai järkytystä jossain kohtaa. Mutta olen todella tyytyväinen että luin kirjan ja koin tämän uuden maailman. Onko tähän muuten tulossa jatko-osaa?

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Viillot

Alkuteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva: Jeff Huang. Sidottu.

GALAKSISSA, JOKA SAA ELINVOIMANSA SALAPERÄISESTÄ PYÖRTEESTÄ, JOKAISELLA ON LAHJA.

Cyra on Shotetia hallitsevan julman tyrannin sisar. Hänellä on erityinen kyky, lahja joka tuottaa hänelle kipua, mutta antaa myös pelottavan voiman – ja hänen veljensä käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen.

Akos veljineen kaapataan Shotetiin rauhaa rakastavasta Thuvesta. Myös Akosilla on erikoinen lahja. Kun hänen ja Cyran kohtalot risteävät, heillä on vain kaksi vaihtoehtoa: auttaa toisiaan tai tuhota toisensa.

Miljoonia myyneen Outolintu-trilogian tekijän kohuttu uutuustrilleri!

"Rothin fanit hyppäävät iloiten mukaan tähän alkavaan sarjaan." – Booklist

"Vahvoilla hahmoilla varustettu eeppinen avaruusooppera, josta päädyin nauttimaan todenteolla!" – Sasha Alsberg, Goodreads

"Jos olet kiehtovan maailman ja upeiden henkilöhahmojen scifi/fantasiatarinan tarpeessa, tämän kirjan pitäisi ehdottomasti osua tutkaasi!" – Kat O'Keeffe, Goodreads