Kirja-arvio: Kuninkaan kahleet

Kirjoittanut Q_Black - 2.0

Olen tuntenut monen kuukauden ajan itseni ihan huonoksi lukutoukaksi. En ole aikoihin päässyt oikein kiinni lukemiseen ja monet muut asiat vieneet enemmän huomiota. Nyt kuitenkin sain lukaistua tämän tiiliskiven loppuun. En tiedä johtuiko omasta huonosta tämän hetkisestä lukumotivaatiosta vai mistä, mutta tuntui ettei tämä kirja lopu ikinä. Olen pitänyt alusta asti tästä tarinasta ja se onkin edennyt hyvään tahtiin. Ainakin tähän kirjaan asti. Minusta vähän tuntui, että tässä pyöriteltiin asioita vähän liikaa ja junnattiin paikoillaan. Tai ainakaan minun malttamattomalle sielulleni tämä ei meinannut upota millään. Hienoa oli, että tässä oli tarinaa eri hahmojen näkökulmasta. Se toi vähän vaihtelua kirjaan. Muutama jännempi ja toimeliaampikin juttu kirjaan oli saatu, mutta niitä olisi voinut olla enemmänkin. Ehkä tässä nyt pohjustettiin huolella Maren kokemuksia, jotta hänen päänsä sisään pääsisi jatkossa paremmin, tiedä häntä. Melko hidas ja tylsähkö, ehkä seuraavassa osassa on enemmän toimintaa luvassa.

Tietoa kirjasta :: Kuninkaan kahleet

Victoria Aveyard Julkaistu: heinäkuu 19, 2017
Tyylit: fantasia, dystopia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2017. Suomentanut Jussi Korhonen. Kansi Sanna-Reeta Meilahti. Sidottu.

Valtaisan menestyksen saavuttaneen fantasiasarjan odotettu uutuus!

Victoria Aveyardin Hopea-sarjan hengästyttävässä kolmannessa osassa liittolaiset punnitaan ja mahtavat armeijat kohtaavat toisensa. Mutta kuka johtaa uusveristen ja kapinallisten armeijan taisteluun, kun salamatyttö Mare Barrow on kadottanut kipinänsä ja viruu sadistisen kuningas Mavenin ... (lisää)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Punainen kuningatar (Hopea, #1)Pimeä sydän (Mystic City, #2)NokkosvallankumousLasinen miekka (Hopea, #2)
LordStenhammar
Uusin jäsen: ArunaK