Kirja-arvio: Iso Karhujärvi

Kirjoittanut Sopu - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

"Aurinkoinen kirja, jossa tavataan paljon uusia karhuja"

Tässä kirjassa Kallik sitten vihdoin lähtee Lusan, Toklon ja Ujurakin matkaan. Pidin aurinkoisesta tunnelmasta, johon oli helppo eläytyä. Mielestäni tämä oli yksi sarjan parhaista osista. Isolla karhujärvellä kohdataan monenlaisia karhuja. Sattuupa joukossa olemaan muutama tuttukin karhu. Toklo kohtaa taas vanhan vihollisensa Sohtekan ja Kallik veljensä, mutta Taqqiq ei otakkaan siskoaan kovin suopeasti vastaan. Tässä kirjassa sai rentoutua, mutta jännitystäkin riitti.

Tietoa kirjasta :: Iso Karhujärvi

Erin Hunter Julkaistu: lokakuu 7, 2013
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Mika Renvall.  Kannen suunnittelu: Johannes Wiebel. Sidottu.

Karhunpentujen huima seikkailu jatkuu!

Jääkarhu Kallik, mustakarhu Lusa, harmaakarhu Toklo ja muotoaan muuttava karhunpentu Ujurak seuraavat tähtiä matkallaan kohti tuntematonta uutta paikkaa, jossa heitä odottaisi parempi elämä. Kohtalo tuo heidät yhteen Isolla Karhujärvellä, minne karhut kokoontuvat juhlistamaan ... (lisää)

Kuun merkki (Soturikissat: Tähtien enne, #4)Vatukkatähden myrsky (Soturikissat-erikoisseikkailut, #7)Rannaton järvi (Selviytyjät, #5)Pimeyden joki (Soturikissat: Kolmikon mahti, #2)Unohdettu soturi (Soturikissat: Tähtien enne, #5)
Freyja, Eija, Louhikäärme, Skie
Uusin jäsen: Antero Stenhammar