Kirja-arvio: Kolmastoista vieras

Kirjoittanut Pennywere - 3.0

Kirjastosta etsiessäni helmiä löysin tämän kirjan ja lainasin sen huvikseni, katsoessa jaksaisiko tälläistä lukea. Mutta tämä oli itseasiassa aika hyvä. Kirja pani ajattelemaan erilaisia asioita, niinkuin esittelytekstissäkin sanotaan. Meinasin pitää tästä esitelmänkin kouluun. Kyllähän tälläisen kirjan pystyy lukemaan vaikka päivässä, ja se on mukavaa ajankulua. Ja ideaa tässä oli, tosiaan. Suosittelen kaikille jotka eivät välitä paksuista kirjoista ja monimutkaisista juonista! =)

Tietoa kirjasta :: Kolmastoista vieras

Martin Widmark Julkaistu: lokakuu 3, 2007
Tyylit: scifi, jännitys, nuoret, seikkailu

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Outi Menna. Kuvittanut Katarina Strömgård. Sidottu.

Mukana ripaus fantasiaa, toinen James Bondia ja paljon jännitystä!

Sarjan ensimmäisessä osassa Sinisen peilin antikvariaatti tutustuttiin Davidiin ja Larissaan, 14-vuotiaisiin luokkatoveruksiin, jotka älynsä ja luonnontieteellisen tietämyksensä ansiosta kukistivat vaaralliset rikolliset.

lisää)

Kevätuhrit (Kevätuhrit, #1)The Ghost Network: Järjestelmävirhe (The Ghost Network, #3)Ansassa (Kevätuhrit, #2)The Ghost Network: Käynnistä (The Ghost Network, #2)Marsin mies Amerikassa (Seikkailusarja, #13)
Uusin jäsen: sulavsalim