Evanescent - Katoavainen on mahtava aloitus sarjalle. Juoni on todella hyvä ja hahmot omanlaisiaan persoonia. Pidin Teganista, vaikka hän olikin joissain kohdissa ärsyttävä. Mutta se vain paransi hahmoa, koska kaikki ihmisethän ovat joskus ärsyttäviä, joten se oli vain parempi. Alisha ja Alaric olivat myös kivoja. Pidin siitä, että hekin olivat selvästi mukana kirjassa, eikä vain jotain pelkistettyjä muovihahmoja, joiden on vain tarkoitus tehdä päähenkilöstä vahvempi. Dante oli myös todella ihana hahmo.

Kirjan loppu oli todella hyvä. Sen traagisuus aiheutti sen, että haluan ehdottomasti lukea myös kirjan jatko-osan.

Tietoa kirjasta :: Evanescent – Katoavainen

Sarianna Suorsa Julkaistu: kesäkuu 2015
Tyylit: scifi, fantasia
Avainsanat: kotimainen, tieteisfantasia

Sidottu, kansipaperi.

Rising Moon -kirjasarjan ensimmäinen osa avaa vauhdilla lukijalleen näkymän uuteen maailmaan, joka tarraa lukijan mukaansa. Fantasia/scifi-aiheinen kirja kertoo neljään valtioon jakautuneesta maailmasta, jossa elämää varjostaa alituinen sodanuhka.

Lunar-eclipse on valtio, jossa kehittyneen geenimanipulaation avulla on onnistuttu istuttamaan syntymättömiin lapsiin erikoiskykyjä, joita halutaan ... (lisää)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Sovinnontekijän kynsi (Uuden auringon kirja, #2)Viillot (Viillot, #1)Kiduttajan varjo (Uuden auringon kirja, #1)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)
Pisania
Uusin jäsen: Jeesuskello_