Kohtalon tähdet (Tähdet-trilogia #1) - Nora Roberts7

Kirja-arvio :: Kohtalon tähdet

Kirjoittanut Keskiyön kyyhkynen

Nora Robertsin kirja Kohtalon tähdet oli minulle mieluista teos. Juonessa oli paljon käännekohtia, mutta siitä huolimatta tarina ei tuntunut liian sekalaiselta. Sashan muuttumista kirjan aikana oli hauska seurata, mutta minun oli hankalaa samaistua häneen. Syynä saattoi olla luonteemme erilaisuudet, mutta onneksi kirjassa oli muitakin henkilöitä, jotka tuntuivat enemmän samaistuttavilta. Kohtalon tähdet kätki sisäänsä monta mysteeriä ja salaisuutta, joista osa paljastui kertomuksen aikana. Kokonaisuus oli kerrottu hyvin ja kirja oli helppoa luettavaa.

Kohtalon tähdet

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Paula Takio. Kansi: Laura Noponen. Sidottu, kansipaperi.

Viihteen ykkösnimen uusi trilogia alkaa!

Sasha Riggs on nuori, erakkouteen taipuva taiteilija, joka saa inspiraation maalauksiinsa unistaan ja painajaisistaan. Hän näkee toistuvasti unta viidestä hänelle tuntemattomasta ihmisestä ja maalaa heistä tauluja. Uniensa ohjaamana Sasha matkustaa lumoavan kauniille Korfun saarelle. Yllättäen hän löytää sieltä myös unissaan näkemänsä ihmiset, joista tulee osa hänen kohtaloaan. Erityisesti karismaattisen taikurin Bran Killianin ja Sashan polut tuntuvat seuraavan samoja tähtiä.

Kohtalon tähdet on naistenviihteen ykkösnimen Nora Robertsin uuden trilogian ensimmäinen kirja, jossa on kaikki tarvittavat ainekset: tähtiin kirjoitettu rakkaustarina ja ripaus taikaa.