Kirja-arvio: Pakenijat

Kirjoittanut Sofia Mod - 3.0

Kirjassa oli melko selkeä juoni, ja se oli melko ennalta-arvattava, mutta onneksi muutamia yllättäviäkin kohtia löytyi. Olin todella pettynyt siihen, että maailmanlopun syytä ei kerrottu, päähenkilöt hetken sitä mietiskelivät, mutta mitään faktatietoa ei tiedetty (sellaista olisin kaivannut). Koko maailmanloppuidea oli kiinnostava, ja olisin halunnut että asiaa olisi avattu edes vähän enemmän, jotta ei olisi tarvinnut olla vain arvailujen parissa.

Kirja loppui todella tylsästi, tuntui että kirjailija olisi vain haalinut kasaan jotain saadakseen tarinan loppumaan. Lopusta olisi voinut tehdä erittäin hyvän, mutta nyt se jäi todella vaisuksi. Muuten kirja oli melko hyvä, ja Pakenijat on ehdottomasti lukemisen arvoinen!

Tietoa kirjasta :: Pakenijat

K. K. Alongi Julkaistu: maaliskuu 14, 2018
Tyylit: scifi, jännitys, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Sidottu.

Helikopterin ilmestyminen taivaalle nyrjäyttää kuolemanaallosta selviytyneiden nuorten maailman sijoiltaan. Ovatko tulijat odotettuja pelastajia vai uusi uhka? Hyytävän trillerisarjan päätösosa

Jade herää junavaunussa, jonka ikkunat on peitetty ulkopuolelta. Kauhukuvat historiankirjoista vilisevät hänen mielessään, kun hän tajuaa vaunun olevan täynnä nuoria, kaikki matkalla kohti tuntematonta.

Mitä muille on tapahtunut? Viimeinen asia, jonka ... (lisää)

Kolmastoista vieras (David & Larissa, #2) The Ghost Network: Aktivoi  (The Ghost Network, #1)Ansassa (Kevätuhrit, #2)Marsin mies Amerikassa (Seikkailusarja, #13)Kevätuhrit (Kevätuhrit, #1)
Pisania
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson