Kirja-arvio: Keskiyön valtiatar

Kirjoittanut Q_Black - 3.5

Huh, sainhan minä viimein luettua tämänkin. Alkuvuosi on ollut sellaista hullunmyllyä, että lukeminen on jäänyt aivan sivuun. Tämänkin ostin jo aikaa sitten, mutta lukeminen on ollut hyvin hidasta. Kyllähän tästä uhkuu sellainen Claren tyyli kirjoittaa ja oli ihanaa pitkästä aikaa sukeltaa varjometsästäjien maailmaan uusin hahmoin ja jännittävin juonin. Hauskaa oli myös, että Jace ja Clary kävivät myös vierailemassa tämän kirjan sivuilla. Ihan hyvä tarina tämä oli, ehkä paikoitellen vähän tylsä ja junnaava, mutta loppua kohden alkoi tapahtumaan sitten. Ei tämä ehkä itselle herättänyt samanlaista fani-innostusta kuin alkuperäinen Claryn tarina, mutta ihan viihteellistä luettavaa tämä kuitenkin oli. Toivottavasti tähän tulee jatkoa jossain vaiheessa suomeksi, olisi ikävää jos ei pääsisi selvittämään miten kiinnostaville juonikuvioille käy.

Tietoa kirjasta :: Keskiyön valtiatar

Cassandra Clare Julkaistu: lokakuu 20, 2017
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret

Aluteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Terhi Leskinen. Kannen kuvitus: Cliff Nielsen. Sidottu.

Kiihkeästi odotettu Varjometsästäjät-trilogia on itsenäistä jatkoa Varjojen kaupungit -menestyssarjalle!

Los Angelesin varjomaailmassa varjometsästäjät taistelevat demoneita vastaan suojellakseen kaupunkia. Heille parabatai on pyhä sana, taistelutoveri, paras ystävä. Parabatait merkitsevät toisilleen kaikkea – mutta he eivät voi ... (lisää)

Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Tuli (Engelsfors-trilogia, #2)Puoliksi villi (Half Bad -trilogia, #2)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)Varjojen valtias (Varjometsästäjät, #2)
Uusin jäsen: Marko Kinnunen