En ole ihan varma, mitä kirjalta odotin, mutta tämä oli erilainen kuin mitä luulin. Ei huono kuitenkaan, koska jaksoin kuitenkin lukea tämän loppuun ja pistin jatko-osankin jo varaukseen kirjastosta. Vähän kyllä epäilyttää, onko tarinassa riittävästi ainesta kolmeen kirjaan.... Ainakin tämän osan perusteella tiivistämisen varaa olisi, koska välillä tunnuttiin etenevän vähän turhan hitaasti tai keskittyvän johonkin epäolennaiseen. Tykkäsin kirjassa erityisesti tapahtumaympäristöstä erämaiden pikkukaupungeissa ja menneen ajan hengestä.

Tietoa kirjasta :: Hän sanoi nimekseen Aleia

Erika Vik Julkaistu: helmikuu 21, 2017
Tyylit: fantasia, steampunk
Avainsanat: kotimainen

Kannen kuvitus: Erika Vik. Sidottu, kansipaperi.

Kahtia jakautuneessa maailmassa tuulet ovat muuttumassa. Tytön täytyy muistaa. Mies haluaa vain unohtaa.

Corildon on seleesi, aisteiltaan ylivertaisen lajin edustaja, joka kykenee käskemään tuulia. Hän on eristäytynyt, viskiä suruunsa pahoina päivinä kiskova herrasmies, joka ennen rakasti naisilta saamaansa huomiota. Hän on myös seleesien Seuran kartografi, joka on havainnut tuulten muuttuneen ja aavistaa, ... (lisää)

Kerjäläisprinsessa (Gigi ja Henry, #1)Nefrin tytär (Kaksosauringot, #3)Kellopelikuningas (Gigi ja Henry, #2)Susikuningatar (Gigi ja Henry, #3)Langanpäitä
Uusin jäsen: Anton Niinikoski