Kirja-arvio: Alaston kuolema

Kirjoittanut rudi92 - 4.0

Alaston kuolema on hyvä ja koukuttava kirja. Selvitettävät murhat ja niiden tekijät eivät olleet helposti arvattavissa. Luin kirjan nopeasti, mutta huomasin, ettei kirjassa ollut sitä samaa mitä viiden tähden kirjoissa pitäisi olla. Eve oli hyvä päähahmo ja pidin myös Roarkesta. Mutta heidän molempien tunteita ei ollut kerrottu niin hyvin, mitä olisin voinut luulla. Olen kuullut Nora Robertsin olevan romantiikan taitaja, mutta olen todella pettynyt. Mielestäni kirjan romanttiset osuudet olivat hieman hataria ja varsinkin Even tunteet halun ja järjen häilyvästä rajasta oli todella tönkköä. Olen todella harras Sandra Brown fani, ja Robertsia pidetään useasti parempana romantiikan kirjoittajana kuin Brownia. Täyttä hevonkukkua, jos minulta kysytään. Siinä, missä Brown on mestari romanttisten tunteiden kirjoittamisessa, Roberts on ihan vasta-alkaja.

Mutta siis, ei Alaston kuolema tietenkään huono ole. Pidän siitä todella paljon, ja haluan ehdottomasti lukea sarjan muut osat.

Tietoa kirjasta :: Alaston kuolema

J. D. Robb Julkaistu: lokakuu 2004
Tyylit: scifi, romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 1995. Suomentanut Satu Leveelahti. Kannen suunnittelu: Vivid. Typografia: Jani Blommendahl.

1.–2. painos: Gummerus, 2004. Sidottu, kansipaperi.
3. painos: Loisto, 2005. Nidottu.

Miltä näyttää maailma vuonna 2058?

Kotiasi hoitaa robotti.
Ruokasi on synteettistä.
Nautinnoistasi hivelevin on pala aitoa suklaata.

Komisario Eve Dallas selvittää nuoren naisen ... (lisää)

Kuoleman salaliitto (Eve Dallas, #8)Kuoleman riitit (Eve Dallas, #5)Kuoleman hurmio (Eve Dallas, #4)Maineikas kuollessaan (Eve Dallas, #2)Kuoleman ikuistama (Eve Dallas, #3)
Ruska, Darkki, haplotus
Uusin jäsen: Ruska