Kirja-arvio: Kuoleman ikuistama

Kirjoittanut rudi92 - 5.0

Kuoleman ikuistama on mielestäni tähän mennessä Eve Dallas sarjan paras kirja. Juoni on erinomainen ja hahmot ovat jo niin tuttuja, että heistä on alkanut pitää tosissaan. Murhaaja ei ollut mikään yllätys, olin arvannut tämän jo aikaisemmin. Voi sanoa, että Roberts paljasti hänet eräässä kohdassa, missä hän sai kohtuuttoman raivokohtauksen, kun Eve ei suostunut pidättämään yhtä epäiltyä. Siinä vaiheessa tiesin, että kyseinen henkilö on murhaaja, joten tämä on tähän mennessä ainoa sarjan kirja, missä olen tiennyt murhaajan jo aikaisemmin. Mutta se ei huonontanut kirjaa.

Pidän todella Eve Dallas-sarjasta, enkä ole katunut hetkeäkään, että ostin kirjat.

Tietoa kirjasta :: Kuoleman ikuistama

J. D. Robb Julkaistu: tammikuu 27, 2006
Tyylit: scifi, romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 1996. Suomentanut Satu Leveelahti. Kannen kuva: Photonica. Kansi: Vivid. Kannessa ja selässä teksti: Nora Roberts alias J. D. Robb. Sidottu.

Yksi New Yorkin kuuluisimpia huippumalleja on murhattu pikkutunneille jatkuneiden pirskeiden päätteeksi. Kaunis Pandora oli tottunut saamaan kaiken mitä halusi – myös toisen naisen miehen. Nyt Pandora on menettänyt kasvonsa, pöyristyttävän kirjaimellisesti.
... (lisää)

Maineikas kuollessaan (Eve Dallas, #2)Kuoleman enkeli (Eve Dallas, #6)Kuoleman hurmio (Eve Dallas, #4)Kuoleman riitit (Eve Dallas, #5)Kuoleman salaliitto (Eve Dallas, #8)
Saxifraga
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen