Kirja-arvio: Pure mua

Kirjoittanut Keskiyön kyyhkynen - 1.0

Aloitin tämän kirjan innolla ja odotuksilla. No, sain kyllä pettyä pahasti. Jos alku oli lupaava, niin lasku oli kyllä koko kirjan mittainen. Anna ei tunnu samaistuttavalta ja välillä jo mietin mistä ihmeestä hänet oli oikein vetäisty mukaan tarinaan.  Vlad olisi saattanut olla lupaava hahmo, mutta en löytänyt hänestä sitä tiettyä kipinää. Vampyyritarinoissa on oltava kipinää ja raakuutta, sekä oikea määrä himoa. Pure mua ei saanut aikaan näitä tunteita eikä noussut suosikkeihini. Kirja sisälsi liikaa Suomen historiaa huonolla tavalla eikä huumori aina toiminut. Kirja näyttäytyi minulle lähinnä vitsinä eivätkä puhekieliset ilmaukset voittaneet minua puoleensa. Kokonaisuudessaan kirja oli pettymys, jonka lukeminen opetti pysymään kaukana kyseisestä kirjasta.

Tietoa kirjasta :: Pure mua

Terhi Tarkiainen Julkaistu: elokuu 10, 2018
Tyylit: maaginen realismi
Avainsanat: huumori, kotimainen, vampyyrit

Kansi: Mika Tuominen. Kannen kuva: iStockphoto. Sidottu, kansipaperi.

Haluaisitko sinä ihan oikean, komean vampyyrin, jolle saat tehdä mitä tahansa?

Kun Anna täyttää 30, hän saa vanhemmiltaan lahjaksi Vladin, upean vampyyrimiehen häkissä. "Jos vaikka opettelisit tällä, miten niiden miesten kanssa ollaan." Mukana on käyttöopaskin. Anna tahtoo vain palautusosoitteen.

Gradu vuoden 1918 punakapinasta saa jäädä, kun vampyyrit imaisevat Annan ... (lisää)

Kivinen biisoniTaikavaras (Taikavaras, #1)Seitsemän: Titanic-novellejaPäiväntasauksen sankarit (Valerian ja Laureline, #9)Kuopion täsmähistoria I–VII
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson