Tämän sarjan kaksi aiempaa osaa olin lukenut pari vuotta sitten, mutta kolmatta osaa en löytänyt mistään. Onneksi koko sarja osui silmääni kirpputorilla. Pääsin viimein jatkamaan Meghanin tarinaa ja lukemalla ensimmäiset osat uudelleen. Voin vain sanoa, että Rautakuningatar ei pettänyt nousseita odotuksiani kertaakaan. Sarjan edetessä tutut ja uudet hahmot vilkastavat tarinaa ja juoni kiertyi hengästyttävään silmukkaan. Pelkäsin hetken, etten tapaisi kirjassa Grimalkinia, mutta onneksi näin ei käynyt. Ashin ja Meghanin poikkoilua oli ihastuttavaa seurata, eikä loppu ollut muuta kuin kirjan arvoinen. Julie Kagawa sai minut hapuilemaan kohti seuraavaa osaa ja toivon sen olevan aiempien veroinen!

Tietoa kirjasta :: Rautakuningatar

Julie Kagawa Julkaistu: helmikuu 2012
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Rauta-Saaga-sarjan kolmas itsenäinen osa.

Kirjailija New York Timesin bestsellerlistalta

Meghan Chase on elänyt kuusitoista vuotta tavallista elämää, kunnes saa tietää olevansa puoliverinen haltija, kesäkuningas Oberonin jälkeläinen.

Yhtäkkiä koko Mikämikän tulevaisuus tuntuu olevan hänen käsissään; tytön, josta kukaan ei ollut ... (lisää)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Vaihdokas (The Body Jumper, #1)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Smaragdinvihreä (Rakkaus ei katso aikaa, #3)Safiirinsini (Rakkaus ei katso aikaa, #2)
Uusin jäsen: Susa Leppänen