Vaihdokas (The Body Jumper #1) - Elena Mady6

Kirja-arvio :: Vaihdokas

Kirjoittanut Nella

Kirjan juoni on mieleenkiintoinen enkä ole aiemmin törmännyt vastaavanlaiseen tarinaan. Siinä on kuitenkin joitain amatöörimäisiä piirteitä, jotka häiritsivät minua hieman. Muuten tarina pysyy kyllä koko ajan kiinnostavana ja itse luin kirjan parissa päivässä.

Päähenkilö Alex on hauska ja päättäväinen nuori, joka uskaltaa tarttua toimeen. Välillä kuitenkin Alex saattaa yllättäen järkyttyä joistakin vähän pienemmistä asioista. Tekstikin on melko humoristista ja hyvin rakennettua, mutta siinäkin on ehkä vielä vähn hiottavaa.

Kokonaisuudessaan kirja on oikein hyvä ja suosittelisin tätä kaikille, jotka tykkäävät romanttisista fantasioista.

Vaihdokas

Kansi: Laura Lyytinen ja Riikka Turkulainen. Nidottu.

Rakkaustrilleri kuoleman ja elämän rajamailta

Onko elämä elämisen arvoista, jos kukaan ei näe sinua, et edes sinä itse?

The Body Jumper -sarjan avaus Vaihdokas on tarina ulkokuoren alle haudatusta salaisuudesta. Päähenkilö on nuoren naisen mieli, aave elämästä joka päättyi liian varhain. Hän on vihainen ja pysyy mieluummin kuolleena kuin elää jonkun toisen elämää.

Mutta päädyttyään hohdokkaan Alex Winterin nahkoihin, vaihdokas saa kosketuksen ystävyyteen ja rakkauteen. Voisiko hän jäädä ja silti pitää kiinni itsestään? Pian kaiken sekoittaa murha, ja kuolemaa pakopaikkanaan pitänyt Alex joutuu taistelemaan elämänsä ja rakkaidensa puolesta.

Vaihdokas on kirjailija Elena Madyn huiman trilleritrilogian ensimmäinen osa. Toinen osa Varjo ja kolmas osa Varjelija jatkavat Alex Winterin tarinaa.