Kirja-arvio: Vaihdokas

Kirjoittanut Nella - 3.0

Kirjan juoni on mieleenkiintoinen enkä ole aiemmin törmännyt vastaavanlaiseen tarinaan. Siinä on kuitenkin joitain amatöörimäisiä piirteitä, jotka häiritsivät minua hieman. Muuten tarina pysyy kyllä koko ajan kiinnostavana ja itse luin kirjan parissa päivässä.

Päähenkilö Alex on hauska ja päättäväinen nuori, joka uskaltaa tarttua toimeen. Välillä kuitenkin Alex saattaa yllättäen järkyttyä joistakin vähän pienemmistä asioista. Tekstikin on melko humoristista ja hyvin rakennettua, mutta siinäkin on ehkä vielä vähn hiottavaa.

Kokonaisuudessaan kirja on oikein hyvä ja suosittelisin tätä kaikille, jotka tykkäävät romanttisista fantasioista.

Tietoa kirjasta :: Vaihdokas

Elena Mady Julkaistu: elokuu 21, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Kansi: Laura Lyytinen ja Riikka Turkulainen. Nidottu.

Rakkaustrilleri kuoleman ja elämän rajamailta

Onko elämä elämisen arvoista, jos kukaan ei näe sinua, et edes sinä itse?

The Body Jumper -sarjan avaus Vaihdokas on tarina ulkokuoren alle haudatusta salaisuudesta. Päähenkilö on nuoren naisen mieli, aave elämästä joka päättyi liian varhain. Hän on vihainen ja pysyy mieluummin kuolleena kuin ... (lisää)

Matkalaiset (Syysmaa, #6)Liekehtivä valtaistuin (Kanen aikakirjat, #2)Keskiyön valtiatar (Varjometsästäjät, #1)Vattenporin simpukka (Avaimenkantaja, #3)Artemis Fowl: Kadonnut siirtokunta (Artemis Fowl, #5)
Uusin jäsen: Vinski Hietala