Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset – Alkuperäinen elokuvakäsikirjoitus (Ihmeotukset #2) - J. K. Rowling8

Itse en paljon käsikirjoituksia lue, mutta J. K. Rowlingin kirjoittaman teokset kyllä uppoavat. Tarina on tässäkin kiehtova ja elokuvakin on mahtava.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset – Alkuperäinen elokuvakäsikirjoitus

Alkuteos ilmestynyt 2018. Suomentanut Jaana Kapari-Jatta. Sidottu, kansipaperi.

Yhden kohtalo. Kaikkien tulevaisuus.

Lisko Scamanderin seikkailu jatkuu. Luvassa on paljastuksia ja tuttuja henkilöitä Harry Potter -kirjojen ystäville!

Gellert Grindelwald on paennut AYT:n (Amerikan Yhdysvaltain taikakongressin) otteesta ja kerää kasaan joukkoja. Hän haluaa, että velhot hallitsevat kaikkia olentoja, joilla ei ole maagisia kykyjä. Tylypahkan muodonmuutosten opettaja ja Grindelwaldin entinen ystävä, Albus Dumbledore, lähettää Lisko Scamanderin pysäyttämään Grindelwaldin. Liskon, Tinan, Jacobin ja Queenien ystävyys ja lojaalius toisiaan kohtaan joutuu koetukselle, kun velhomaailma tuntuu entistä vaarallisemmalta ja jakaantuneemmalta.

Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset on J. K. Rowlingin, Harry Potter -kirjojen tekijän, toinen elokuvakäsikirjoitus viiden elokuvan sarjasta. Elokuva kertoo vuodesta 1927 – vain muutama kuukausi on kulunut ensimmäisen elokuvan, Ihmeotukset ja niiden olinpaikat, tapahtumista. Tarinassa matkataan niin New Yorkissa, Pariisissa kuin Lontoossakin ja käydään myös Tylypahkassa. Käsissäsi on uusi, jännittävä luku velhomaailman historiasta.