Kirja-arvio: Naondel

Kirjoittanut Selma Siltanen - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

tämä kirja on erittäin kiinnostava ja välillä jännittävä. pidän erityisesti siitä kohdasta kun naiset karkaavat koska siinä kohdassa on jännitystä. minä en niinkään pitänyt Esikosta en tiädä miksi, mutta hän on erittäin rasittava. suosikki henkilöni ovat Orseola pidän hänestä, koska hänessä on taikuutta ja hänen luonteessa on jotain samaa kuin minulla. toinen suosikki hahmoista on Sulan koska hänessä on voimaa, rohkeutta ja ketteryyttä ja hänessäkin on jotain mitä minussa on, tosin en ole yhtä rohkea.  kaiken kaikkiaan tämä kirja pääsee minun top 3 lempi kirjasarjan joukkoon.

Tietoa kirjasta :: Naondel

Maria Turtschaninoff Julkaistu: syyskuu 21, 2016
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Alkuteos ilmestynyt 2016. Käsikirjoituksesta suomentanut Marja Kyrö. Kansi: Laura Lyytinen. Sidottu, kansipaperi.

Topelius-palkintoehdokas 2016, Kuvastaja-palkintoehdokas 2017.

Palkitun Maresin itsenäinen jatko-osa Naondel palaa ajassa taaksepäin, Punaisen luostarin perustamista edeltäviin tapahtumiin.

Nuorille aikuisille suunnatussa kirjassa päähenkilöt, naiset ja tytöt kertovat kukin oman, ravisuttavan tarinansa. Kaikkia ... (lisää)

Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Mahti (Korpinkehät, #3)JäälohikäärmeMätä (Korpinkehät, #2)Zarazethin avaimet
HVM, LordStenhammar, Annav
Uusin jäsen: Raija Karonen