Kirja-arvio: Varokaa juustokiltaa!

Kirjoittanut Velma - 5.0

Luin tämän äskettäin uudestään ja tykkään edelleenkin viiden tähden edestä. Kirjassa on aika vetävä juoni, kiinnostavia hahmoja ja kiinnostava ympäristö. Tässä ei kuitenkaan ole sorruttu kehittelemään ja kuvailemaan liikaa maailmaa ja sen asukkeja, koska itse en yleensä sellaista välitä lukea kovin pitkään. Perinteistä fantasiaa tämä ei toki muutenkaan ole. Kuvituksesta plussaa.

Tietoa kirjasta :: Varokaa juustokiltaa!

Alan Snow Julkaistu: heinäkuu 17, 2007
Avainsanat: elokuva, huumori

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Peikko Pitkänen. Mustavalkoinen piirroskuvitus: Alan Snow. Sidottu.

Riemastuttavaa huumoria ja anarkistista energiaa!

Tunnetun lastenkirjailijan ja kuvataiteilijan vauhdikas esikoisromaani saa lukijat hykertelemään naurusta

Arttu on pieni poika, joka asuu keksijäisoisänsä kanssa Lierolan kyläpahasen alla, maan uumenissa. Kun Arttu eräänä yönä tapansa mukaan nousee viemäriaukosta maan ... (lisää)

Mahtava Morris ja sivistyneet siimahännät (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #1)Ansa (Mahtavat 12, #2)Lohikäärmeen retkikunta (Lumotun metsän kronikat, #3)Vapaat pikkumiehet (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #2)Noidan veli (Chrestomancin maailmat, #1)
FreakyMike
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson