Olin jo pitkään etsinyt tätä kirjaa, kunnes sain sen viimein käsiini. Minun oli samantien avattava Jumalattaren valittu ja upotettava katseeni siihen. Sen jälkeen aika kului kuin sumussa! P.C. Cast tietää todellakin kuinka saada lukija koukkuun teokseensa. Olen lukenut Yön talo kirjasarjan ja pidin siitä kovasti. Kuitenkaan en odottanut tämän kirjan yltävän samalle tasolle, mutta olen iloinen voidessani sanoa olleeni väärässä. Pidin todella kovasti kirjan juonesta ja sen kulusta. Tylsiä tai paikallaan jumittavia kohtia ei ollut ja Shannon oli kerrassaan ihana hahmo. ClanFintan toi kirjaan juuri sen kaipaamaa säväystä ja muut hahmot täydensivät tarinaa juuri oikeilla ainesosilla. Jumalattaren valittu oli miellyttävää ja yllättävää luettavaa. Nyt täytyy enää haalia seuraavat osat käsieni ulottuville...

Tietoa kirjasta :: Jumalattaren valittu

P. C. Cast Julkaistu: marraskuu 17, 2010
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Eeva Koskimies. Nidottu.

Huonolta vitsiltä tuntunut uni onkin täyttä totta. Jumalatar on valinnut hänet toiseen maailmaan.

Englanninopettaja Shannon Parker ihastuu huutokaupassa maljakkoon, jossa on kuva kelttiläisestä hevostenjumalan ylipapittaresta Eponasta. Itse asiassa hän ei vain ihastu maljakkoon, vaan tuntee sisältä kumpuavaa pakkoa saada se, sillä kuvassa on hän itse.

Ukkosmyrskyn jälkeen ... (lisää)

Hämärän reunalla (Yön siivet, #7)Hämärän muistot (Yön siivet, #2)Peto (Mustan tikarin veljeskunta, #14)Illallinen vampyyrin kanssaYön kirous (Manalan valtiaat, #1)
Uusin jäsen: Hilla Karjalainen