Kirja-arvio: Okaruusujen valtakunta

Kirjoittanut Nella - 5.0

Itse en ole tätä kirjaa siis suomeksi lukenut, mutta koko sarjan olen ahminut englanniksi. Ensimmäinen osa toimii todella hyvin myös yksin, mutta jatko-osat ovat mielestäni melkeinpä parempia ja tarina jatkuu todella kiinnostavasti.

Tästä kirjasta siis; teksti on Maasin tyylin mukaan todella sujuvaa ja koukuttavaa ja juoni on mielestäni erinomainen. Itse luin koko sarjan hetkessä.

Kirjan hahmot ovat jälleen kerran hyvin luotuja. Feyre on päättäväinen ja sisukas ja hän kehittyy upeasti tarinan edetessä. Tamlin on tässä kirjassa mielestäni ihana, vaikkakin hänen temperamenttinsa tulee helposti esille. Samoin Lucien ja Rhysand ovat molemmat kiinnostavia, ihastuttavia hahmoja. Oma suosikkini tässä kirjassa taitaakin olla Rhys. Hän tuo kirjaan sopivasti huumoria.

Tässä varmaan tärkeimmät, tämä sarja on ehdottomasti yksi suosikeistani. Kaikki Sarah Maasin kirjat ovat kyllä upeita ja todellakin lukemisen arvoisia. Suosittelen!

Tietoa kirjasta :: Okaruusujen valtakunta

Sarah J. Maas Julkaistu: heinäkuu 12, 2019
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sarianna Silvonen. Kartta: Kelly de Groot. Kannen kuvitus: Adrian Dadich. Sidottu, kansipaperi.

KAIKKI KUOLEVAISET PELKÄÄVÄT SITÄ, MITÄ POHJOISESSA METSÄN TAKANA PIILEE.

Ankaran talven keskellä nuori metsästäjätär Feyre uskaltautuu nälän ajamana vaarallisen syvälle metsään. Saalista jahtaa myös suuri susi, ja ... (lisää)

"Seksuaalista jännitettä ja hurjaa toimintaa kannattelevat taitavasti kuvatut, moniulotteiset henkilöhahmot ja heidän vivahteikas keskinäinen dynamiikkansa." – Kirkus Reviews

"Sarah J. Maasin kenties paras kirja tähän mennessä... Lumoava, vangitseva ja mielikuvituksellinen." – USA Today

"Jännitettä, romantiikkaa, juonittelua ja toimintaa. Tätä kirjaa ei kannata jättää väliin!" – Huffington Post

"Yksinkertaisesti loistava." – Booklist tähtiarviossaan

Maan povessa (Väkiveriset, #4)Varjelija (The Body Jumper, #3)LucianSafiirinsini (Rakkaus ei katso aikaa, #2)Rubiininpuna (Rakkaus ei katso aikaa, #1)
Uusin jäsen: Hilla Karjalainen