Kirja-arvio: Jumalattaren valittu

Kirjoittanut rudi92 - 4.5

Jumalattaren valittu on erinomainen kirja. Teksti on sujuvaa ja toiminnantäyteistä, eikä tylsiä hetkiä ole lainkaan. Shannon on hyvä päähahmo, vaikkei kauhean helposti samaistuttava olekaan. ClanFintan on upea hahmo ja hänen ja Shannonin välinen romanssi oli todella mukava. Ainoa asia, mikä hieman häiritsi, ja jonka takia en voi antaa täysiä viittä tähteä, on se kuinka nopeasti Shannon rakastui ClanFintaniin. Se tapahtui ihan muutamassa sivussa ja sen jälkeen puhuttiin elämää suuremmasta rakkaudesta. Sinänsä näin suomalaisena se tuntuu aika oudolta.

Mutta jos tuota seikkaa ei oteta huomioon, niin kirja on melkeinpä täydellinen. Se on erilainen, päähahmot ovat upeita, ja mikä tärkeintä, siinä on kunnon juoni.

Tietoa kirjasta :: Jumalattaren valittu

P. C. Cast Julkaistu: marraskuu 17, 2010
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Eeva Koskimies. Nidottu.

Huonolta vitsiltä tuntunut uni onkin täyttä totta. Jumalatar on valinnut hänet toiseen maailmaan.

Englanninopettaja Shannon Parker ihastuu huutokaupassa maljakkoon, jossa on kuva kelttiläisestä hevostenjumalan ylipapittaresta Eponasta. Itse asiassa hän ei vain ihastu maljakkoon, vaan tuntee sisältä kumpuavaa pakkoa saada se, sillä kuvassa on hän itse.

Ukkosmyrskyn jälkeen ... (lisää)

Loppusoitto (Langennut enkeli, #4)Myrskylä (Myrsky, #1)Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #5)Himo (Langenneet enkelit, #2)Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)
Valerie, Freyja, Eija
Uusin jäsen: ArunaK