Hehkuva ruumis (Mystic City #3) - Theo Lawrence6

Kirja-arvio :: Hehkuva ruumis

Kirjoittanut _kirjakeiju_

Harmittavasti tämä taistelun viimeinen osa jäi trilogian aiempien kirjojen varjoon ollen jotenkin merkityksettömän oloinen. Kirja lähti tilanteesta, josta ei päästy pois kuin huonojen valintojen seurauksena, joten kirjan loppu oli hieman ikävä. Jostain syystä pidin kirjasta kuitenkin, olihan se mukava tietää miten tarina päättyy.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Hehkuva ruumis

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Kirsi Holmstén. Sidottu, kansipaperi.

Sarja päättyy – miten käy Manhattanin asukkaiden ja Arian ja Hunterin rakkauden?

Aria Rose on saanut suunnattomat mystiset voimat nielaistuaan mystikkoystävänsä Davidan sydämen, mutta samalla voima syö hänen ruumistaan ja häntä odottaa lopulta kuolema. Ylhästössä on valta vaihtunut ja sitä johtaa Arian veli Kyle mahtavan sotajoukkonsa avulla. Kylen pyrkimyksenä on lyödä lopullisesti mystikot ja muu Alhaston väki, ja näyttää siltä että hän onnistuukin, sillä hän on onnistunut jäljittämään viimeisen seitsemästä Sisaresta ja käyttää hyväkseen tämän voimaa.

Aria valmistautuu viimeiseen ponnistukseen ystäviensä kanssa puolustaakseen omiaan. Mutta miten Arian käy? Kestääkö ikuiseksi uskottu rakkaus Hunteriin kuoleman yli?

Mielikuvituksellinen ja rankka tarina päättyy, eikä viimeinen osa petä lukijaa: odottamattomia ja tajunnan räjäyttäviä käänteitä riittää viimeisille sivuille saakka.