Klaanien laki (Soturikissat: Klaanien kirjat #2) - Erin Hunter9

Kirja-arvio :: Klaanien laki

Kirjoittanut lolde

Pidin tästä osasta huomattavasti enemmän kuin Klaanien kirjojen ensimmäisestä osasta ja kaikki tässä kirjassa oli itselleni uutta. Oli mukava päästä seuraamaan miten klaanien lait ovat alkujaan syntyneet ja miksi. Jokainen laki oli oma itsenäinen tarinansa ja vie lukijan mennessään menneisyyteen.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Klaanien laki

Alkuteos ilmestynyt 2009. Kuvittanut Wayne McLoughlin. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Miten soturilaki syntyi?

Soturikissaklaanit ovat eläneet soturilain mukaan niin kauan kuin yksikään elävä kissa muistaa. Laki määrää, missä järjestyksessä riista jaetaan, miten reviirien rajoja vartioidaan, kenestä voi tulla päällikkö tai varapäällikkö ja miten klaanien yhteiset kokoontumiset järjestetään.

Mutta miten soturilaki on syntynyt? Ketkä sitä ovat olleet laatimassa? Entä mitä säännöksiä on päätetty jättää laista pois? Klaanien laki -kirjassa tutustutaan soturilakiin kohta kohdalta ja kerrotaan kiehtovat tarinat siitä, miten lain säännökset ovat saaneet alkunsa.

Klaanien kirjat ovat Soturikissat-erikoiskirjoja, joissa päästään kurkistamaan klaanikissojen salaisuuksiin, uskomuksiin ja elämään – maailmaan supersuositun sarjan takana.