Kirja on hyvin kirjoitettu, mutta ahdistava. Moneen otteeseen minun teki mieli huutaa kirjalle "EIIII!!" sinä toivossa, että päähenkilö kuulisi minut eikä tekisi sitä mitä hän on ilmiselvästi juuri aikeissa tehdä. On jännä ajatella olisiko tunteiden poisto ollut päähenkilölle parempi kuin se, mitä tässä nyt tapahtui. Riippuu varmastikin siitä, miten määrittelee hyvän elämän.

Tietoa kirjasta :: Delirium: Rakkaus on harhaa

Lauren Oliver Julkaistu: syyskuu 23, 2011
Tyylit: scifidystopia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Päällyksen kuva: Gustavo Marx. Alkuperäispäällyksen suunnittelu: Erin Fitzsimmons ja Hilary Zarycky. Sidottu, kansipaperi. 2. laitos: WSOY-pokkari, 2012. Nidottu.

Tulevaisuuden yhteiskunnassa yksilön valinnat koulutuksesta harrastuksiin ovat tiukasti kontrolloituja, energia säädeltyä ja rakkaus, amor deliria nervosa, julistettu pandemiaan rinnastettavaksi vakavaksi sairaudeksi. Vaikutusten eliminoimiseksi on ... (lisää)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Pandemonium: Rakkaus on kapinaa (Delirium-trilogia, #2)Yhä sininen taivas (Paljaan taivaan alla, #3)Täydellinen (Viallinen, #2)Julma maa
LordStenhammar, punnort
Uusin jäsen: Irma Niemiaho