Kirja-arvio: Finale

Kirjoittanut Keskiyön kyyhkynen - 5.0

Finale on kaunis tarina kauniisiin kansiin kiedottuna. Tämän kirjan ilmestymistä olin odottanut todella pitkään ja oli ihastuttavaa päästä viimein lukemaan tämän tarinan viimeinen sinetti. Heti ilmestymispäivänä riensin ostamaan tämän teoksen kirjakaupasta omiin hyppysiini. Hieman harmillista minusta oli se, että tarinaa kerrottiin eri henkilöiden näkökulmasta, mutta joku muu voisi sanoa tämän olleen tärkeä osa tarinankerronnan ulottuvuudessa. Ja näinhän se onkin. Finalen hahmot eivät pettäneet odotuksiani ja juonenkäänteitä tuntui olevan jokaisen kulman takana. Kukin käännös johti lähemmäs keskiötä ja tarinan päätöstä, joka oli minusta hieman laimea muuten niin mahtipontiselle teokselle.

Tietoa kirjasta :: Finale

Stephanie Garber Julkaistu: syyskuu 19, 2019

Alkuteos ilmestynyt 2019. Suomentanut Kaisa Kattelus. Kartta: Rhys Davies. Alkuperäiskansi: Erin Fitzsimmons. Sidottu, kansipaperi.

Caraval-trilogian huumaava päätösosa

Stephanie Garberin magiaa, romansseja ja eksoottisia värejä tiukkuva sarja saa arvoisensa päätöksen kolmososassa Finale, jossa pelit on pelattu, mutta lopullinen voittaja on vielä arvoitus.

On kaksi kuukautta siitä, kun kohtalot vapautuivat korttipakan ... (lisää)

HopeanuoliAika taistelun ja tähtivalon (Karou-trilogia, #2)Eksynyt sankari (Olympoksen sankarit, #1)Unohdettu soturi (Soturikissat: Tähtien enne, #5)Lumoava kaaos (Loihtijakronikka, #3)
Freyja, LordStenhammar
Uusin jäsen: Marko Kinnunen