Kirja-arvio: Eliitti

Kirjoittanut rudi92 - 5.0

Eliitti jatkaa Valinta-sarjaa todella hienosti. Juoni, juonenkäänteet ja juonittelut ovat edelleen upeaa luettavaa. Henkilöt pysyvät aika lailla samanlaisina: America on hyvä päähahmo, mutta hänen mustasukkaisuutensa Maxonia kohtaan oli monesti tosi kohtuutonta, hän kun itse pussaili vähän väliä Aspenin kanssa; Maxon on edelleen tosi ihana, kaikki sympatiani oli hänen puolellaan; sekä Aspen, joka ei parantunut ainakaan tässä kirjassa.

Pidän todella paljon Valinta-sarjasta, ja onneksi kolmas osa on pian käsissäni.

Tietoa kirjasta :: Eliitti

Kiera Cass Julkaistu: syyskuu 22, 2016
Tyylit: scifidystopia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Laura Haavisto. Nidottu.

35 tyttöä saapui palatsiin. Vain 6 on jäljellä.

Valintaan osallistui alun perin kolmekymmentäviisi tyttöä. Nyt kun joukko on rajattu kuuden tytön Eliittiin, kilpailu prinssi Maxonin sydämestä muuttuu yhä raivokkaammaksi – ja America yrittää vieläkin selvittää todelliset tunteensa. Rakastaako hän Maxonia, joka voisi tehdä hänen elämästään tarumaista? Vai kuuluuko sydän ... (lisää)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Ainoa (Valinta-sarja, #3)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Valinta (Valinta-sarja, #1)Perijätär (Valinta-sarja, #4)
Uusin jäsen: Toni Kokkinen