Kirja-arvio: Puoliksi paha

Kirjoittanut Yö (Eit) - 4.5

Osui ja upposi. Puoliksi paha oli lukukokemus jollaista en ollut taas hetkeen nähnyt. Kirjassa osiltaan käytetty erilainen kirjoitusasu herätti itsessäni ihmettelyä ja mielenkiintoa. Pitkään aikaan mikään kirja ei ole pitänyt näin otteessaan ja pysynyt koko kirjan ajan yhtä mielekkäänä luettavana. Yhtään pitkästymisen tunnetta ei päässyt syntymään tämän kirjan parissa. Tarina siinsi eteenpäin eikä edes huomannut kääntävänsä sivuja ennen kuin ne loppuivat ja piti etsiä seuraava osa käsiinsä. Välillä melkein kuin olisi hyvän sarjan pariin uppoutunut. Hyvin viihdyttävä teos, ainakin omaan makuuni. Mielestäni sopivan erilainen ja mukavaa vaihtelua. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi paha

Sally Green Julkaistu: heinäkuu 2, 2014
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

Kuvittele, ettet osaa lukea etkä kirjoittaa, mutta parannut nopeasti – jopa noidaksi.
Alat voida pahoin, jos et pääse ulos pimeän ajaksi.
Vihaat valkoisia noitia, mutta rakastat Annalisea, vaikka hän on yksi heistä.
Olet joutunut virumaan häkissä neljätoistavuotiaasta saakka. Sinun pitäisi paeta ja löytää Mercury, musta noita joka syö pikkupoikia. Sinulla on aikaa siihen ... (lisää)

Konnia ja kielareita (Rachel, #2)Noidan veli (Chrestomancin maailmat, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Rintsikoita ja luudanvarsia (Rachel, #1)Varjojen kuningatar (Throne of Glass, #4)
Uusin jäsen: Ninni Steier