Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Yö (Eit) - 4.0

Ei yhtä hyvä kuin edeltäjänsä, mutta en silti jättäisi lukemattakaan! Mielekästä luettavaa ja tarina jonka kulkua seuraa mielellään. Välillä ei malttaisi edes laskea käsistään.

Ei siis missään nimessä huono, mutta osiltaan juoni oli ennalta-arvattavissa. Tykkään kuitenkin kirjailijan tyylistä. Omaan makuuni ainakin Green osaa kirjoittaa tarinan johon ei kyllästy. Aina ei tarvitse edes paljoa tapahtua kirjassa ja silti tuntuu ettei sitä haluaisi laskea käsistään, vaan olisi pakko saada lisää. Suosittelen siis lämpimästi tätäkin osaa luettavasti, vaikkei omalla kohdallani kirja saanut niin suurta suosiota kuin edeltäjänsä.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Varjojen kuningatar (Throne of Glass, #4)NoitavaellusLoitsun voima (Koutamäen noita, #2)Kultainen kompassi (Universumien tomu, #1)Paimenen kruunu (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #6)
LordStenhammar, Mira, Scarlet Eclipse, KiLLPaTRiCK
Uusin jäsen: valde määttä