Kirja-arvio: Puoliksi poissa

Kirjoittanut Yö (Eit) - 4.5

Valehtelematta ehkä mukaansa tempaavin trilogia tähän mennessä jonka itse olen lukenut. Ensimmäinen osa herätti mielenkiintoni ja kirjailijan tekstiä on mielekästä ja helppoa lukea. Tarina vie mennessään ja sitä haluaisi jatkaa loputtomiin.

En oikein osaa sanoa pidinkö kirjan lopetuksesta. Toisaalta samalla hieman petyin siihen, mutta samalla se on täydellinen lopetus. Ehkä siis vain petyin siihen, että sarja loppui enkä enään voi seurata Nathanin tarinaa. Kiitos siis tästä huikeasta lukukokemuksesta Greenille!

Tietoa kirjasta :: Puoliksi poissa

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 30, 2016
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

Nathan Byrn pakenee taas. Vapaiden noitien allianssi on kaikkea muuta kuin kukistettu. Vain uusi, rohkea strategia voi pelastaa hajaantuneet ja lannistuneet kapinalliset lopulliselta häviöltä. He tarvitsevat Gabrielin amuletin puuttuvaa puolikasta – muinaista artefaktia, joka tekee kantajastaan taisteluissa voittamattoman.

Mutta amuletin toisen puolikkaan haltijalla, pelottavan väkevällä erakkonoita ... (lisää)

Kemuja ja kuplivaa (Rachel, #4)Puoliksi villi (Half Bad -trilogia, #2)Tähtihattu (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #3)Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)Kolmas sisar (Royaumen aikakirjat, #1)
rudi92
Uusin jäsen: valde määttä