Kirja-arvio: Hukan perimät

Kirjoittanut NoctilucA - 3.5

Tämä oli ihan mainio laajennus hukka-Suomen maailmaan. Kuura-trilogiasta tuttujen hahmojen taustoja avattiin kiinnostavasti, ja Pitkäkangas kuvailee todella hyvin heidän tunteitaan ja vaikuttimiaan niin, että lukija liikuttuu toistuvasti. Tarina tempaisi mukaansa, mutta lukuisat kirjoitusvirheet, englannin kielen viljely ja anglismit, joita oli vilisemällä, verottivat vetoa. Jos Kuura oli mieleen, suosittelen ehdottomasti.

Tietoa kirjasta :: Hukan perimät

Elina Pitkäkangas Julkaistu: huhtikuu 6, 2020
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, kotimainen

Kansi: Karin Niemi. Sidottu, kansipaperi.

Yhdeksän erikoisrajajääkäriä lähetetään täydenkuun komennukselle sydäntalvella 2005. Vain kaksi sotilasta selviää hengissä.

Lykantropia-viruksen runtelemassa maailmassa ihmiset ovat oppineet kunnioittamaan kahta asiaa: kaupungin suojamuuria ja ihmissusia metsästävää sotilasjärjestö Jahtia. Kun nuorelle aliupseerioppilaalle Alexander Bergille tarjoutuu tilaisuus osallistua maineikkaan kapteeni Väinö ... (lisää)

Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Kajo (Kuura-trilogia, #2)Ruska (Kuura-trilogia, #3)Varjojen kaupungit I–III
Thialfi
Uusin jäsen: Ruska