Kirja-arvio: Haltijan poika

Kirjoittanut _kirjakeiju_ - 3.0

Tässä kirjassa oli enemmän omien voimien löytämistä ja kanssakäyntiä kuolleiden maailman kanssa, mutta vähemmän saamelaisjuuria, kuin ensimmäisessä kirjassa. Teinidraama ja -bänditouhu pysyi edelleen mukana jotenkin yli kymmenen vuoden takaisen kirjoitustyylin kera. Tykkäsin siitä, miten erilaisia legendoja ja myyttejä tuotiin mukaan. En kuitenkaan pitänyt päähenkilön haahuilusta, hän tuntui vain ajautuvan tilanteesta toiseen ottamatta kiinni mistään.

Tietoa kirjasta :: Haltijan poika

Sari Peltoniemi Julkaistu: huhtikuu 2, 2013
Avainsanat: kotimainen

Sidottu.

Ketä huutaa apuun, kun myrsky raivoaa, lumi upottaa ja kylmät kourat kurottuvat kohti?

Jouni on aloittanut lukion. Tavallinen Uolevi -bändi jatkaa harjoituksia ja valmistautuu halloweenkeikkaan. Sevettijärven-matkan jälkeen Jouni on lakannut nukkumasta: hän ei tarvitse enää unta. Koko syksyn hän on kulkenut yössä ja etsinyt merkkejä äidistään. Hän on kohdannut olentoja, joita ei tiennyt olevan olemassakaan. Suurimman yllätyksen tarjoaa ... (lisää)

Muistojenlukija (Väki, #1)Nekropolis (Viisi vartijaa, #4)Veden vallassa (Väkiveriset, #3)Neljäs oppilas (Soturikissat: Tähtien enne, #1)Puoliksi villi (Half Bad -trilogia, #2)
Uusin jäsen: Jeesuskello_