En ymmärrä, miten en jo aiemmin ole törmännyt tähän teokseen. Luin taannoin Sarah J. Maas:in Okaruusujen valtakunnan ja huumaannuin kirjailijan tavasta kirjoittaa ja luoda tarinoita. Näin törmäsin Lasipalatsiin. Enkä pettynyt! Kerrassaan koukuttava, viekas ja mieleenpainuva teos! Ahmin kirjan parissa päivässä ja varasin saman tien sarjan seuraavat osat. Celaena on hahmona hyvin mielenkiintoinen ja hänen koitoksiensa seuraaminen oli pakottavan jännittävää. Pidin myös Chaolista ja etenkin Dorianista! Juoni oli runsas ja käänteitä löytyi sivu sivulta lisää. Lasipalatsi on varmasti yksi niistä teoksista, joiden pariin haluan palata yhä uudelleen, jotten unohda sen kätkettyä mystisyyttä.

Tietoa kirjasta :: Lasipalatsi

Sarah J. Maas Julkaistu: heinäkuu 11, 2017
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Sarianna Silvonen. Kartta: Kelly de Groot. Kannen kuvitus: Alessandro Taini. Sidottu, kansipaperi.

KAHDEN MIEHEN RAKASTAMA
KOKO VALTAKUNNAN PELKÄÄMÄ
HEIDÄN AINOA TOIVONSA

Adarlanin hovin valtaistuinsaliin astelee pahamaineinen salamurhaaja. Hän ei ole tullut tappamaan julmaa kuningasta, vaan hän on siellä lunastaakseen vapautensa. Jos hän päihittää taistelutaidoillaan 23 varasta, salamurhaajaa ja soturia, hänet ... (lisää)

Taistelun myrskyt (Throne of Glass, #5)JäälohikäärmeSavuvarkaat (Savuvarkaat, #1)Zarazethin avaimetMaresi (Punaisen luostarin kronikoita, #1)
Uusin jäsen: Luljeta Buxhovi