Kirja-arvio: Toinen koitos

Kirjoittanut _kirjakeiju_ - 2.0

Tämä kirja oli trilogian ensimmäistä osaa selkeämpi lukukokemus. Nimiä esiintyi edelleen todella paljon, mutta henkilöiden välillä ei enää pompittu kovin paljoa.

Luonnonlääkintä ja pieni romanttisuus olivat minua kiinnostavat teemat tässä kirjassa, muut asiat jäivätkin sitten aika etäiseksi. Todella raskas kirja luettavaksi. Ensimmäisen osan tapaan tämä kirja parani hiukkasen puolen välin jälkeen.

Tietoa kirjasta :: Toinen koitos

Nora Roberts Julkaistu: kesäkuu 3, 2019
Tyylit: fantasia, dystopia, romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2018. Suomentaneet Lauri Sallamo ja Heidi Tihveräinen. Kansi: Jenni Noponen. Sidottu, kansipaperi.

Fallon Swift viettää pian kolmetoistavuotissyntymäpäiviään rauhaisalla maatilalla. Seesteisyys on kuitenkin vain silmänlumetta. Hänellä ei ole kokemusta siitä, millainen maailma oli ennen Surmaa, kulkutautia, joka vei miljardeja ihmisiä. Surman jälkeisessä ajassa matkustaminen on vaarallista, sillä fanaattiset Puhtauden Soturit etsivät seuraavaa ... (lisää)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)NokkosvallankumousPunainen kuningatar (Hopea, #1)Äänellä jonka kuulet: Spekulatiivisia novelleja sukupuolen moninaisuudestaLasinen miekka (Hopea, #2)
haplotus, Siivetön lohikäärme, Fievre, Truuners95, LordStenhammar
Uusin jäsen: Luljeta Buxhovi